niedziela, 18 marca 2012

Obchody imienin marszałka Józefa Piłsudskiego 18 marca 2012 w Lublinie.




Dnia 18 marca 2012 o godzinie 12.00 odbyło się złożenie wieńców pod pomnikiem Józefa
Piłsudskiego na Placu Litewskim w Lublinie.
Uroczystość poprowadził mój dawny znajomy Tomasz Dyzma  - szef z  lubelskiego oddziału Związku Piłsudczyków, do którego kiedyś sam należałem, jeszcze przed powstaniem idei budowy konnego  pomnika wedle przedwojennego projektu rzeźbiarza Reszko. Miło było spotkać pana Tomasza po kilku latach. Na uroczystości przemawiał również poseł lubelski, orkiestra wojskowa odegrała "I-ą Kadrową", hymn polski. Potem na Krakowskim i pod pomnikiem Piłsudskiego odbył się protest przeciwko zniewalaniu mediów z telewizji "TRWAM". Pomnik Marszałka żyje, Lublinianie lubią się przed nim Gromadzić i wiecować, a mi odnośnie mojej własnej fizjonomii - postać z pomnika kogoś znajomego przypomina, co można skonstatować na załączonych zdjęciach. Podobieństwo wyglądu jest dosyć uderzające i wcale nie przesadzone, z czego jest mi przyjemnie, byle nie popaść w megalomanię.
Relacja i zdjęcia-
Tomasz Kozłowski















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz